fredag 16 april 2010

Vulkanaska över London

Skulle vara i London över dagen igår men askan från vulkanutbrottet på Island har ju orsakat minst sagt lite flygkaos men inställda flyg i hela norra Europa... Så det blev att stanna i London över natten - men jag tror att det finns värre ställen att bli strandad på... Blev god middag igår kväll och ett fint hotell (efter diverse strul då hotellen naturligtvis också blir fulla när folk inte kan ta sig hem). Hann med lite panikshopping igår också eftersom jag inte hade annat än konferenskläderna jag hade på mig...men nu har jag nya jeans, skor, tröja, necessärprylar....

Det ser dock mörkt ut med flygen även idag - har ett flyg bokat imorgon eftermiddag men vi jobbar på att se om det går att komma hem på något annat sätt. Eurostar-tågen till Bryssel är också fullbokade men nu jobbar vi på idén att antingen hyra en buss md några andra danskar alternativt hyra en bil... Vi får se hur det går =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar