tisdag 15 december 2009

Decembermys


Det är så skönt att jag kan jobba hemifrån såhär ibland. Idag har vi haft det väldigt bra jag och Yatzy. Uppe rätt tidigt och jobbade (med tända ljus och lite julmusik i bakgrunden - Yatzy som vanligt nära nära...). Sen tog jag en lång lunchpaus mitt på dagen och så var vi iväg till bokskogen en sväng. Först la jag ett par korta spår som vi tog på en gång - han var laddad och det gick bra. La sedan ut ytterligare ett kort spår som fick ligga trekvart medan vi gick 3-kilometerslingan. Yatzy behövde verkligen springa av sig lite och det är härligt att se honom skutta runt av lycka. Blev lite stolt över honom när det kom joggare och det inte var några som helst problem att kalla in honom. Innan vi körde hem tog vi det sista spåret som jag lagt ut och det gick också helt ok, lite upp med näsan i mitten men då väntade jag ut honom och sen gick det fint igen sista biten.

Nu är det lite jobb ett par timmar till och sen ska vi ner och träna lite lydnad på klubben!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar