torsdag 19 augusti 2010

Nostalgi...


Satt och tittade på lite gamla papper och hittade några riktigt gamla betyg från lydnadstävlingar... Har alltid tänkt att jag inte tävlade Virus förrän han var rätt gammal. Nu såg jag dock att på den första officiella lydnadstävlingen jag gjorde med honom så var han bara 15 månader gammal... Lite imponerad över mig själv att jag bara slängde mig ut på en tävling sådär =) Det var inget lysande resultat dock ser jag av betygen, men han bör ju ha kunnat momenten hyfsat på träning iallafall. Han hade två nollor - fritt följ (där det står att han rymde...kan tänka mig att jag var nervös och att det inte gjorde det hela bättre...) och så läggande under gång. Men annars var det faktiskt rätt godkända betyg - dock bara ett 3e pris :-) Sen dröjde det visst ett år tills vi startade en lydnadstävling igen...men några försök senare så var klass I och ytterligare nåt år senare även klass II avklarade... Appellen startade jag första gången när han var drygt 2 år.
_

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar